Przejdź do głównej zawartości

TRUFLE CZEKOLADOWE Z SERKIEM MASCARPONE

A lubicie trufle? Ja to lubię wszystko co czekoladowe :)

  • 250 g serka maskarpone
  • 50 g biszkoptów
  • 100 g czekolady mlecznej WEDEL
  • 100 g czekolady gorzkiej WEDEL
  • kakao WEDEL 50 g
  • 3 łyżki likieru baileys


    Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej a biszkopty pokruszyć. odkładamy czekoladę i czekamy aż wystygnie. Dodajemy serek do czekolady wraz z biszkoptami. dodaj likier. Wkładamy do lodówki na 2-3 godziny.
    PO tym czasie z masy lep kulki i obtaczaj w kakao i wsadź do lodówki aż nabiorą odpowiedniej twardości

Komentarze

  1. uwielbiamy trufle, a zwłaszcza domowe! istne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:) lubię trufle ale jakoś rzadko je robię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, kuszące maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CIASTO MAXI KING

Dziś coś maxi czyli maxi king :P
Maxi słodkie, maxi kaloryczne, maxi pyszne, maxi duże ;)


Spód
Biszkopty 200 g masło 100 g nutella 3 łyżki środek
masa kajmakowa 1 puszka���������������������������������������������������������������������������������������������������������…

RAFAELLO

Dziś Wam proponuje znane wszystkim, bardzo kokosowe i bardzo smaczne kulki Rafaello :)

woda 125 ml masło 200 g cukier 200 g mleko w proszku 250 g wiórki kokoso…

TESTOWANIE PAROWNICY DO UBRAŃ STEAM&GO PHILIPS

Dzięki uprzejmości Philips miałam okazję przetestować nowość: parownicę do ubrań steam&go. Na samym początku podchodziłam do tego z dystansem bo czy na pewno coś co nie jest żelazkiem wyprasuje mi zagniecenia, a do tego bez obaw mogę prasować nawet delikatne materiały?

Akurat byłam przed podróżą do Chin jak dostałam paczkę do domu. Pomyślałam, że wezmę steam&go ze sobą w podróż. Nie zajmuje wiele miejsca więc o nadbagaż nie muszę się martwić. Dobry plus na początek, pomyślałam. A jak uda mi się mieć w czasie podróży ładnie wyprostowane ubrania - to kupuje to całą sobą :)

Wg firmy steam&go:
Automatyczny ciągły strumień pary dzięki pompce elektrycznejKrótki czas nagrzewaniaSzczotka zapewnia gładkie prasowanieErgonomiczna budowa umożliwia ręczną obsługęNie trzeba korzystać z deski do prasowaniaOdłączany zbiorniczek wody ułatwia napełnianieBezpieczeństwo dla delikatnych tkanin, takich jak jedwabSpecjalna torba ułatwia przechowywanie Na początek postanowiłam zaryzykować i wyprób…