Przejdź do głównej zawartości

BABECZKI MIKOŁAJKA

HO HO HO!!!

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... mówią nam o tym nie tylko wystawy sklepowe czy muzyka w radiu ale i...konkursy ;)

Zrobiłam więc babeczki z białej czekolady i kokosem :)




Ciasto:

150 ml mleka
150 g margaryna PALMA bielmar
 1 tabliczka białej czekolady
1 łyżeczka cukru waniliowego
200 g mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
110 g cukru
szczypta soli
2 jajka
1 garść wiórków kokosowych
barwniki spożywcze - 4 kolory

dekoracja:
posypka
Śmietanka 30%
serek mascarpone
sok z cytryny

Czekoladę wraz z masłem rozpuszczamy w mleku z cukrem waniliowym i mieszamy aż się rozpuści. Mąkę proszek do pieczenia sodę cukier sól przesiewamy. Do czekolady przestudzonej dodajemy jajka i miksujemy. Dodajemy suche składniki.




Mieszamy. Dodajemy wiórki kokosowe i mieszamy łyżką. Masę dzielimy na 4 i do każdej dodajemy inny kolor barwnika. Przekładamy do papilotek ciasto  dodając do każdej papilotki po odrobinie każdego koloru. pieczemy ok 20 min w temp/ 180 st.
Śmietankę ubijamy. dodajemy serek z mascarpone z odrobiną soku z cytryny. 
PO upieczeniu dekorujemy ubitą śmietanką i posypkami
Ciasta czy ciasteczka?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CIASTO MAXI KING

Dziś coś maxi czyli maxi king :P
Maxi słodkie, maxi kaloryczne, maxi pyszne, maxi duże ;)


Spód
Biszkopty 200 g masło 100 g nutella 3 łyżki środek
masa kajmakowa 1 puszka���������������������������������������������������������������������������������������������������������…

RAFAELLO

Dziś Wam proponuje znane wszystkim, bardzo kokosowe i bardzo smaczne kulki Rafaello :)

woda 125 ml masło 200 g cukier 200 g mleko w proszku 250 g wiórki kokoso…

TESTOWANIE PAROWNICY DO UBRAŃ STEAM&GO PHILIPS

Dzięki uprzejmości Philips miałam okazję przetestować nowość: parownicę do ubrań steam&go. Na samym początku podchodziłam do tego z dystansem bo czy na pewno coś co nie jest żelazkiem wyprasuje mi zagniecenia, a do tego bez obaw mogę prasować nawet delikatne materiały?

Akurat byłam przed podróżą do Chin jak dostałam paczkę do domu. Pomyślałam, że wezmę steam&go ze sobą w podróż. Nie zajmuje wiele miejsca więc o nadbagaż nie muszę się martwić. Dobry plus na początek, pomyślałam. A jak uda mi się mieć w czasie podróży ładnie wyprostowane ubrania - to kupuje to całą sobą :)

Wg firmy steam&go:
Automatyczny ciągły strumień pary dzięki pompce elektrycznejKrótki czas nagrzewaniaSzczotka zapewnia gładkie prasowanieErgonomiczna budowa umożliwia ręczną obsługęNie trzeba korzystać z deski do prasowaniaOdłączany zbiorniczek wody ułatwia napełnianieBezpieczeństwo dla delikatnych tkanin, takich jak jedwabSpecjalna torba ułatwia przechowywanie Na początek postanowiłam zaryzykować i wyprób…