Przejdź do głównej zawartości

STRACIATELLA SMOOTHIE Z MANGO I MARAKUI

A co powiecie na smoothie z dodatkiem czekolady? Ja jestem fanką czekolady pod każdą postacią. A teraz jest wspaniały czas żeby zmienić napoje kolorowe na te... własnej roboty. Wy też spróbujcie




Składniki:
2 mango
4 marakuje
2 banany
200 ml soku soku jabłkowego
pół tabliczki pokruszonej czekolady goplana mleczna
pół łyżeczki imbiru


 
Przekrój mango na pół i wyjmij pestkę. wyjmij miąższ. Do blendera włóż mango banany nasiona marakui i sok jabłkowy i imbir. Blendować do uzyskania gładkiej konsystencji

Dodaj pokruszoną czekoladę i wymieszaj.

Przelej do wysokich szklanek.

Z czekoladową nutą 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CIASTO MAXI KING

Dziś coś maxi czyli maxi king :P
Maxi słodkie, maxi kaloryczne, maxi pyszne, maxi duże ;)


Spód
Biszkopty 200 g masło 100 g nutella 3 łyżki środek
masa kajmakowa 1 puszka���������������������������������������������������������������������������������������������������������…

RAFAELLO

Dziś Wam proponuje znane wszystkim, bardzo kokosowe i bardzo smaczne kulki Rafaello :)

woda 125 ml masło 200 g cukier 200 g mleko w proszku 250 g wiórki kokoso…

TESTOWANIE PAROWNICY DO UBRAŃ STEAM&GO PHILIPS

Dzięki uprzejmości Philips miałam okazję przetestować nowość: parownicę do ubrań steam&go. Na samym początku podchodziłam do tego z dystansem bo czy na pewno coś co nie jest żelazkiem wyprasuje mi zagniecenia, a do tego bez obaw mogę prasować nawet delikatne materiały?

Akurat byłam przed podróżą do Chin jak dostałam paczkę do domu. Pomyślałam, że wezmę steam&go ze sobą w podróż. Nie zajmuje wiele miejsca więc o nadbagaż nie muszę się martwić. Dobry plus na początek, pomyślałam. A jak uda mi się mieć w czasie podróży ładnie wyprostowane ubrania - to kupuje to całą sobą :)

Wg firmy steam&go:
Automatyczny ciągły strumień pary dzięki pompce elektrycznejKrótki czas nagrzewaniaSzczotka zapewnia gładkie prasowanieErgonomiczna budowa umożliwia ręczną obsługęNie trzeba korzystać z deski do prasowaniaOdłączany zbiorniczek wody ułatwia napełnianieBezpieczeństwo dla delikatnych tkanin, takich jak jedwabSpecjalna torba ułatwia przechowywanie Na początek postanowiłam zaryzykować i wyprób…