lipca 04, 2015

MIĘDZYCHÓD - KAMPANIA STREETCOM

Jak wiecie należy do społeczności streetcom. Dzięki temu portalowi dostaję do przetestowania produkty.

Teraz udało mi się dostać do kampanii ketchupu międzychód.
Międzychód to lokalna, polska firma z ponad 110-letnią tradycją, Dba o to, aby produkty były nie tylko zdrowe ale i smaczne.

Ketchup Międzychód:
* robiony jest z polskich pomidorów
*ma wyjątkowe walory smakowe
*posiada przecierową konsystencję
*brak środków konserwujących i wzmacniaczy smaku.

Są dwa warianty ketchupu:
KETCHUP ŁAGODNY
unikalna receptura, gęsta konsystencja i głęboki kolor sprawiają, że ketchup jest idealny

KETCHUP PIKANTNY
bogactwo dojrzałych pomidorów i warzyw nadaje ketchupowi wyrazisty smak i charakter.

Ja lubię osobiście łagodniejsze smaki więc dla mnie łagodny zdecydowanie numer 1. Konsystencja jest rzeczywiście idealnie gęsta, a w nucie wyczuwalne są pomidory a nie chemia.

Osobom które nie lubię łagodnych smaków od razu polecam pikantny ketchup

Ja im już zaufałam i mam nadzieję, że dalej będą szli tą drogą. Kanapki są przepyszne. Pikantny jest ok, ale ja jestem miłośniczką łagodniejszych smaków. Wyczuwalne warzywa nadają charakter temu ketchupów.

Jeżeli jesteście fanami dobrej zdrowej żywności(albo po prostu lubicie ketchup) to spróbujcie międzychód.

Dla mnie idealny nie tylko do kanapek... ale o tym w kolejnym poście



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.