października 14, 2015

CHEERIOS OATS - MÓJ WYBÓR

Dziś rano wstałam i jak każdego rana ruszyłam zrobić sobie śniadanie. Krok pierwszy mleko. Koniecznie zimne... prosto z lodówki. Ciepłego nie tknę. Jak co rano miseczka pełna jest płatków owsianych i jak co rano zalewam je mlekiem. Stop.

Jest jedna różnica bo dziś zalałam mlekiem nowe cheerios oats. Tradycyjne, klasyczne nestle cheerios wymieszany z owsem. I niby w sklepach duży wybór, ale... ten smak mnie zniewala. Biorę jedną łyżkę, drugą i kolejną i... wiem, że to będzie udany dzień.

Cynamonowy smak jest mniej słodki niż cini minis więc jak dla kogoś cini są za słodkie to te będą idealne... idealnie smaczne, idealnie słodkie, idealnie zdrowe.

Klasyczne są odrobinę miętowe ale dzięki dodatkowi owsa nie jest wyczuwalna słodycz tak intensywnie jak w innych płatkach.

Płatki są twardsze niż inne na rynku dzięki czemu wolniej miękną pod wpływem mleka czy jogurtu. Idę zaraz do pracy i podzielę się moim nowym odkryciem ze znajomymi :)

A Wy już kupiliście nowe cheerios oats?

2 komentarze:

  1. Idealne na śniadanie, bardzo dobrze smakują ( osobiście preferuję smak z cynamonem )

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.