Przejdź do głównej zawartości

STREETCOM JOGURT NATURALNY I OWOCE ACTIVIA CZĘŚĆ DRUGA

Po przetestowaniu wszystkich smaków uważam że brzoskwinia jest najsmaczniejsza.

Jogurt naturalny nie jest słodki
jogurt jest idealnie kremowy tak jak lubię
lekki, delikatny
owoce dodają słodkiego posmaku
chociaż lubię maliny to jogurt z tym owocem nie przypadł mi do gustu.
Śliwka jest idealna na trawienie.
w truskawkach trafiłam mniej owoców
brzoskwinia jest idealna (kawałki owoców)
Jogurt wzbogacony kulturami bakterii mlekowych który pomaga w funkcjonowaniu układu pokarmowego.


Podsumowując: jeżeli nie lubisz zbyt słodkich owoców ten jogurt Ci podpasuje. Dla niektórych
jednak jest za mało słodki.
Zdrowa przekąska do pracy, drugie śniadanie czy wieczorne podjadanie - ten jogurt się nada.

Każdy z nas ma inne kubki smakowe więc pewnie znajdą się osoby którym malina posmakuje. Moim znajomym jednak najbardziej przypasowała brzoskwinia.

Komentarze

  1. Jogurty są rzeczywiście pyszne i co najważniejsze nie za słodkie :)
    Jednak śliwka jest najpyszniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podzielone opinie... osoby które lubia słodycz wolą słodsze jogurty. Ale taka prawda że to jest zdrowsze :)

      Usuń
  2. Nie jestem ekspertką, jeśli chodzi o jogurty Activia, ale myślę że przy okazji skuszę się na śliwkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CIASTO MAXI KING

Dziś coś maxi czyli maxi king :P
Maxi słodkie, maxi kaloryczne, maxi pyszne, maxi duże ;)


Spód
Biszkopty 200 g masło 100 g nutella 3 łyżki środek
masa kajmakowa 1 puszka���������������������������������������������������������������������������������������������������������…

RAFAELLO

Dziś Wam proponuje znane wszystkim, bardzo kokosowe i bardzo smaczne kulki Rafaello :)

woda 125 ml masło 200 g cukier 200 g mleko w proszku 250 g wiórki kokoso…

TESTOWANIE PAROWNICY DO UBRAŃ STEAM&GO PHILIPS

Dzięki uprzejmości Philips miałam okazję przetestować nowość: parownicę do ubrań steam&go. Na samym początku podchodziłam do tego z dystansem bo czy na pewno coś co nie jest żelazkiem wyprasuje mi zagniecenia, a do tego bez obaw mogę prasować nawet delikatne materiały?

Akurat byłam przed podróżą do Chin jak dostałam paczkę do domu. Pomyślałam, że wezmę steam&go ze sobą w podróż. Nie zajmuje wiele miejsca więc o nadbagaż nie muszę się martwić. Dobry plus na początek, pomyślałam. A jak uda mi się mieć w czasie podróży ładnie wyprostowane ubrania - to kupuje to całą sobą :)

Wg firmy steam&go:
Automatyczny ciągły strumień pary dzięki pompce elektrycznejKrótki czas nagrzewaniaSzczotka zapewnia gładkie prasowanieErgonomiczna budowa umożliwia ręczną obsługęNie trzeba korzystać z deski do prasowaniaOdłączany zbiorniczek wody ułatwia napełnianieBezpieczeństwo dla delikatnych tkanin, takich jak jedwabSpecjalna torba ułatwia przechowywanie Na początek postanowiłam zaryzykować i wyprób…