Przejdź do głównej zawartości

KAWOWE SMOOTHIE Z AWOKADO I FIGAMI

Jak wróciłam z pracy chciałam zrobić mężowi niespodziankę i zaprosiłam go na... smoothie. Powiedziałam mu tylko, że ma nie pytać z czego tylko mieć pewność, że będzie smaczne :)

No cóż... musiałam kawę robić drugi raz bo stwierdził, że było to najsmaczniejsze smoothie jakie miał okazję pić.

Smak jest kawowo-kakaowy z nutą wanilii. Figi dodają kawie słodkości dzięki czemu kawa jest zdrowsza niż inne. Fajnie, nie?

Czego potrzebujemy?
1 kubek zaparzonej schłodzonej Kawa Inka klasyczna
1 duże awokado
1 łyżeczka kakao
1 kubek mleka migdałowego (może być również zwykłe)
6 suszonych fig
1 kubek kostek lodu
szczypta cukru waniliowego

Dodatkowo do dekoracji:
1 śmietanka 30%
pokruszone ulubione orzechu lub migdały

Zrobienie kawy jest prostsze niż się niektórym wydaje

Śmietankę ubijamy na bitą śmietanę i wkładamy do lodówki

Inke klasyczna zaparzamy z kakao.

Następnie wszystkie składniki poza tymi potrzebnymi do dekoracji blendujemy. Przelewamy do szklanek.

Bitą śmietanę dodajemy na wierzch kawy i posypujemy ulubionymi dodatkami.


 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

CIASTO MAXI KING

Dziś coś maxi czyli maxi king :P
Maxi słodkie, maxi kaloryczne, maxi pyszne, maxi duże ;)


Spód
Biszkopty 200 g masło 100 g nutella 3 łyżki środek
masa kajmakowa 1 puszka���������������������������������������������������������������������������������������������������������…

RAFAELLO

Dziś Wam proponuje znane wszystkim, bardzo kokosowe i bardzo smaczne kulki Rafaello :)

woda 125 ml masło 200 g cukier 200 g mleko w proszku 250 g wiórki kokoso…

TESTOWANIE PAROWNICY DO UBRAŃ STEAM&GO PHILIPS

Dzięki uprzejmości Philips miałam okazję przetestować nowość: parownicę do ubrań steam&go. Na samym początku podchodziłam do tego z dystansem bo czy na pewno coś co nie jest żelazkiem wyprasuje mi zagniecenia, a do tego bez obaw mogę prasować nawet delikatne materiały?

Akurat byłam przed podróżą do Chin jak dostałam paczkę do domu. Pomyślałam, że wezmę steam&go ze sobą w podróż. Nie zajmuje wiele miejsca więc o nadbagaż nie muszę się martwić. Dobry plus na początek, pomyślałam. A jak uda mi się mieć w czasie podróży ładnie wyprostowane ubrania - to kupuje to całą sobą :)

Wg firmy steam&go:
Automatyczny ciągły strumień pary dzięki pompce elektrycznejKrótki czas nagrzewaniaSzczotka zapewnia gładkie prasowanieErgonomiczna budowa umożliwia ręczną obsługęNie trzeba korzystać z deski do prasowaniaOdłączany zbiorniczek wody ułatwia napełnianieBezpieczeństwo dla delikatnych tkanin, takich jak jedwabSpecjalna torba ułatwia przechowywanie Na początek postanowiłam zaryzykować i wyprób…