marca 10, 2017

APETYCZNA ZUPA KREM Z KALAFIORA Z MAKIEM

Każdy z nas ma swoje ulubione smaki. Mąż uwielbia kalafiora a ja... makowiec bez rodzynek. Przygotowałam więc coś co łączy nasz smakowe podniebienia... to zupa krem z kalafiora z makiem z dodatkiem serka APETINA







Składniki:
1 kalafior
3/4 szklanka mleka
2 łyżki sera APETINA NATURALNY
3 szklanki bulionu
2-3 łyżki chrzanu






3 łyżki maku
2 łyżeczki soku z cytryny
gałka muszkatołowa
sól
pieprz
olej rzepakowy










Na rozgrzanym oleju podsmażamy pokrojonego w drobne różyczki kalafiora wraz z chrzanem i gałką muszkatołową. Następnie zalewamy kalafior bulionem i gotujemy ok 20 minut. Dodajemy ser APETINA wraz z mlekiem i zagotowujemy zupę. Przyprawiamy solą, pieprzem i sokiem z cytryny. Mieszamy.
Blendujemy.

Na koniec dodajemy mak i mieszamy wszystko.
Podajemy z grzankami.



7 komentarzy:

  1. mmm wygląda smakowicie <3 koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej kalafiorowej jeszcze nie jadłam, lecę do sklepu po składniki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące połączenie, jestem ciekawa jego smaku. Uwielbiam kalafior w każdej postaci, więc myślę, że to może być to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.