stycznia 22, 2018

ZUPA KREM Z PORA I SERKÓW TOPIONYCH

Witajcie poniedziałkowo!
Nie wiem czy Wam weekendy też tak szybko mijają jak mi... ale ja zawsze mam dużo planów a potem brakuje czasu na połowę z nich. Przecież najpierw trzeba ogarnąć mieszkanie, zrobić obiad i spędzić trochę czasu z mężem. Ale do rzeczy... W piątek otrzymałam od firmy Mońki paczkę serów. Były w niej sery żółte i topione. Killa smaków i rodzajów. Miałam już wcześniej okazję spróbować serów tej firmy więc wiedziałam, że są one dobre jakościowo i smaczne.

Firma Mońki specjalizuje się w produkcji serów dojrzewających typu holenderskiego i szwajcarskiego oraz masła, mixów tłuszczowych i mleka w proszku. Produkcja odbywa się przy użyciu najnowszej technologii ale zawsze z szacunkiem do natury. W końcu w Dolinie Biebrzy to człowiek dostosowuje się do natury a nie natura do człowieka. Mleko z jakich produkowane sery są klasy ekstra aby konsument dostał produkt o jak najlepszej jakości.

Chciałabym mieć okazję spróbowania mleka w proszku firmy Mońki ponieważ nie próbowałam mleka tej firmy. Jeżeli jednak smak będzie tak samo dobry jak pozostałe produkty to myślę, że warto poszukać w sklepach tego mleka.
Osobiście uwielbiam serki kremowe Mońki. Idealna gładka i delikatna konsystencja oraz wspaniały smak sprawiają, że każdy je pokocha. Serki kremowe Mońki nadają się nie tylko do kanapek ale także do przygotowania innych potraw. Firma produkuje 4 smaki serków topionych:
Każdy z tych serów jest smaczny. Ja wykorzystałam serek topiony kremowy do przygotowania zupy. Zupa jest kremowa delikatnie porowa z dodatkiem grzanek i koperku.

Składniki:
4 pory
1 cebula
4 łyżki masła klarowanego
0,7 l wywaru drobiowego
2 kajzerki
sól
pieprz biały

Por obieramy z zewnętrznych liści i myjemy go z piasku. Kroimy pora w plastry. Cebulę obieramy i kroimy w półksiężyce.
Na 2 łyżkach masła klarowanego dusimy pora z cebulą przez 10 minut na wolnym ogniu mieszając co jakiś czas. Zalewamy warzywnym bulionem, zagotowujemy i gotujemy 15 minut. Przyprawiamy solą i pieprzem.

Zupę miksujemy na aksamitny krem. Dodajemy ser topiony kremowy Mońki. Miksujemy ponownie i przyprawiamy pieprzem do smaku. 


Kajzerki kroimy na większą kostkę. Rumienimy na maśle oraz odrobiną koperku. Zupę podajemy z grzankami oraz szczypiorkiem.


Jeżeli będziecie mieli okazję spróbować serów Mońki to polecam. Są naprawdę Bardzo dobrej jakości. Jeżeli chcecie zobaczyć jakie produkty jeszcze firma Mońki ma w swojej ofercie lub ją poznać zapraszam na stronę.

http://www.msm-monki.pl/?a=


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.