listopada 11, 2013

BABECZKI CZEKOLADOWE

 Witajcie,
dzisiaj zrobimy wspólnie tradycyjne czekoladowe babeczki
Potrzebne będą:
430 g mąka
2 łyżeczki proszek do pieczenia
250 ml mleko
1 jajko
2 łyżki kakao
180 g cukier puder
3/4 szklanki olej
1/2 łyżeczka soda oczyszczona
1 łyżeczka ekstrakt waniliowy


Przygotowanie:
Wsyp do misko mąkę, proszek do pieczenia, cukier puder, kakao, sodę. Dodaj jajko. wymieszaj. Dodaj mleko - wymieszaj. Dodaj ekstrakt waniliowy i wymieszaj. Dodaj olej i wymieszaj.

Masę przelej do foremek (ja przelewam do połowy wysokości). Piecz przez 10 minut w temp 200 st C. Ja robiłam babeczki wielkości pralin. Jeżeli robimy większe babeczki wtedy czas pieczenia to mniej więcej 20 min.

Na wierzch polej czekoladą lub innymi dodatkami jakie chcesz

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam takie klasyczne, czekoladowe babeczki. Co prawda ja zawsze korzystam z przepisu https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/przepis/przepis-na-babeczki-czekoladowe/ ale myślę, że równie smaczne co Twoje. Czekoladowe wypieki to moje ulubione, po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.