października 28, 2017

SOK KUBUŚ DOMOWEJ ROBOTY

Nie jesteśmy z mężem za tym aby robić wszystko w domu. Kupujemy soki a nawet napoje gazowane. Lubimy jednak próbować i sprawdzać czy rzeczywiście da się zrobić coś podobne w smaku jak coś na sklepowej półce.
 
Jako, że dziś jest sobota a ja nie musiałam iść do pracy od rana szalałam w kuchni. Zrobiłam domowej roboty sok Kubuś. Muszę przyznać, że smak jest rewelacyjny i bardzo podobny do tego ze sklepu. Ja użyłam do soku cukru jednak można spokojnie zastąpić go ksylitolem lub syropem z agawy. Można również nie używać nic ale wtedy smak będzie inny :)

Składniki:
400 g marchewki
4 banany
4 łyżeczki cukru
4 łyżki soku z cytryny
4 szklanki wody

 
Marchewkę obrać, pokroić w plastry i gotować wraz z cukrem w wodzie przez 20 minut (do miękkości). Po tym czasie ostudzić i dodać pokrojonego banana i sok z cytryny. Zblendować na gładką masę. 
Opcjonalnie można dolać wody lub dosłodzić jeżeli sok wyszedł dla Was za mało słodki.

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł!
    Muszę wypróbować...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I super, sok z dużo mniejszą zawartością cukru. Chociaż ja i tak dołożyłabym go jeszcze o połowę mniej. I sok oczywiście zrobiła z pomocą wyciskarki. Szybko i bezproblemowo. A z warzyw i owoców na pewno w ten sposób uda się wycisnąć wszystko co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.