listopada 22, 2017

PIECZONA OWSIANKA TRUSKAWKOWA Z GRUSZKĄ


Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Z mężem nie jadamy kanapek na śniadanie ponieważ one zapychają żołądek na chwilę.
Jak byłam mała to nie lubiłam mleka ani płatków. Mówiłam, że jak dorosnę nie będę jadła mlecznego śniadania. No cóż... dorosłam a śniadania mleczne uważam za najpyszniejsze na świecie. Szybko się je robi a dodatkowo są zdrowe.

Dziś zapraszam Was na pieczoną owsiankę z gruszką i dżemem niskosłodzonym truskawkowym Łowicz.

Producent na swojej stronie pisze o dżemach niskosłodzonych:
Swoje wyjątkowe uznanie i popularność wśród konsumentów zawdzięczają odpowiedniej recepturze i najlepszym, soczystym owocom, których duże kawałki znajdziesz w każdym słoiku. Różnorodność smaków i kolorów sprawia, że trudno im się oprzeć. Nie dziwi nas to, w końcu robimy je od ponad 50 lat. 


Składniki:
2/3 szklanki płatków owsianych
garść orzechów laskowych
1 jajko
1/4 szklanki jogurtu
2 łyżki rozpuszczonego masła
1/2 szklanki mleka
2 gruszki
1 łyżka miodu
 migdały
Cynamon

Płatki owsiany mieszamy z posiekanymi orzechami. 
Mleko łączymy z jogurtem, miodem, masłem i dżemem truskawkowym niskosłodzonym Łowicz. Dodajemy jajko i mieszamy razem.

Gruszki obieramy.
Do kokilek wsypujemy na sam spód owsiankę z orzechami i zalewamy to masą mleczno-jajeczną. Gruszkę wsadzamy do owsianki, posypujemy ją cynamonem i dodajemy migdały

Zapiekamy ok 35 minut w temp 180 st. C Podajemy gorące.

#lowicz #dzem #konfitura #truskawki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.